Voor de toekomstbestendigheid van uw organisatie is een goede lange termijn visie essentieel. Deze visie vertaalt u in de concrete kernwaarden, de missie en de strategie van uw organisatie. Strategische keuzes en positionering zijn gebaseerd op de visie en anticiperen op lange termijn ontwikkelingen in uw omgeving.
Visie en strategie
Bouw een merk op in de zorg

Hoe bouw je in korte tijd een merk op in de zorg? Tips van Arkin Jeugd en Gezin.
Strategische kaart van Odion als uitgangspunt voor organisatievraagstukken

Odion heeft haar missie en visie vertaald naar concrete en expliciete keuzes en deze weergegeven in een strategische kaart.
.jpg)
Driezorg: Resultaten In voor zorg-traject

Verslag HR-Bijeenkomst: Deskundigheidsbevordering voor werkelijke vernieuwing

Pluryn kiest bij verbetertraject voor co-creatie met cliënten

Masterclass voor het versterken van ‘veranderskills’ organisatie

Ruitersbos ontketent medewerkers en zet de deuren open voor de wijk

De geranium is een blije bloeier, net als de ouderen bij Diafaan

Handige formats van De Haardstee voor de invoering van zelfsturing

Opella presenteert 'Maak dromen werkelijkheid' - het Opellaboekje voor medewerkers van Opella

Design X Ambacht: Gewoon goede producten met een verhaal

Video én animatie Humanitas: van HIT tot homerun