invoorzorg.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies.

Ondersteuning bij veranderingen in de langdurige zorg.

Marketingtoolkit 'De Drempel van Jan'

Gepubliceerd op:

In Nederland starten veel campagnes om ouderen te verleiden aan de slag te gaan met woningaanpassingen. Maar hoe kunnen organisaties het 'product' woningaanpassing het beste verkopen?

De marketingtoolkit ‘De Drempel van Jan’ van de Provincie Gelderland geeft antwoord. De toolkit is een praktische handleiding om zelf aan de slag te gaan met marketing en communicatie rond woningaanpassingen. De toolkit beschrijft onder andere feiten over 50-plussers, hun houding ten aanzien van woningaanpassingen en 5 doelgroepsegmenten, met per segment een profielbeschrijving en communicatietips.

Bron: Aedes-Actiz Kenniscentrum Wonen-Zorg

Meer weten

Dossier(s)

Tags

In voor zorg! is een programma van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, en Vilans, Kenniscentrum voor langdurige zorg